Isabel
    när man kommit in på en linje på gymnasiet så kommer det hem en lapp som man ska svara att man tackar ja till denna plats och den har ett visst datum som man måste skicka tillbaka lappen senast. jag skickade in lappen försent vad kommer hända? kommer jag inte få gå på gymnasiet nu? är jätte orolig?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du kommit in på ditt förstahandsval så brukar man inte behöva svara. Det är nog bäst att du kontaktar din Gymnasieantagning för att få besked vad som gäller för just dig. /Lena, Syv