Marcus
    Om man vill bli system utvecklare i framtiden kan man. Gå el energi programmet då sedan utbilda sig vidare på högskola?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej, om man vill kunna gå på högskolan efter el&energiprogrammet, måste man välja svenska 3 och engelska 6 inom individuellt val för att få grundläggande behörighet. Hälsningar Julia SYV