Gabriella
    Hej. Efter det andra urvalet fick jag veta att jag blev antagen till juristprogrammet som var mitt andra val. Jag undrar om man kan tacka nej till platsen och i så fall vilket är det sista datumet för att göra det?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Gabriella,

    se om du hittar svar på din fråga på www.antagning.se och om du inte gör det, ring 0771-550720 på vardagar kl.916 och prata med personal på Antagning.se - detta för att det inte ska bli fel på något sätt.
    Vänligen och lycka till!
    Julia