Rawand
    Hej, jag undrar ifall man kan bli tandläkare genom att först gå en tandsköterskeutbildning och sedan komplettera sin examen med några kurser/moment? Är detta möjligt eller måste man ''börja om från början''? Tack på förhand!

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej, som det är nu, så måste man läsa Tandläkarprogrammet från början även om man är utbildad Tandsköterska och jag känner inte till några planerade ändringar på den punkten. Hälsningar Julia SYV