David
    Jag har varit inne på att välja teknik fram till nu. Men vill hellst av allt gå på LM Engström och där har dom inte teknik
    . Är det mycket högre tempo om man väljer natur istället för teknik? Vad är största skillnaderna mellan dom två linjerna?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, den största skillnaden är att du läser språk på Natur och har möjlighet att läsa mer biologi och kemi - så det ska ju funka bra. Du läser även lite mer historia på Natur. Annars är studietakten nog snarlik. Natur och Teknik kan även skilja sig i vilka kurser som erbjuds när det gäller Programfördjupningar. /Lena, Syv