A
    Vilket gymnasium i Stockholm rekommenderas om jag vill läsa teknik på engelska? Alltså typ en internationell skola?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej A,

    samtliga gymnasieskolorna presenteras på www.gymnasieguiden.se

    Stockholms gymn.skolorna kan du se i listan på Gymnasieguiden.se/gymnasium?query=Sthm

    Teknikprogrammet (TE) ser jag att det är 21 gymnasieskolor i Stockholm som erbjuder. IB-diploma /den internationella gymnasieprogrammet, finns i Stockholm på följande gymn.skolorna: gymnasium?query=&program=IB

    Vill du läsa Teknikprogrammet på den Internationella skolan, se t.ex gymnasium/international-it-college-of-sweden-stockholm och gymnasieguiden.se/gymnasium/internationella-kunskapsgymnasiet