Marcus
    Är det mycket Naturvetenskap på teknikprogrammet Media teknik? är det mycket måla och sånt bild?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    läs om den inriktningen som intresserar dig på följande länk:
    http://www.gymnasieguiden.se/program/TE/informations-och-medieteknik

    Jag råder dig också gå på Öppet hus på en skola nära dig som har det programmet /och inriktningen/. Du kan även boka en Skuggning /då du under en dag följer en elev som går på den utbildningen som intresserar dig/ - och då får du själv känna på samt kan prata med de elever som går på skolan.

    Vänligen
    Anna SYV