Mattias
    Hej :)
    Jag vill vet hur fort det går på de olika programmen det sägs att i natur natur så måste man hinna med mycket och allt går fort, vilken linje ska jag ta om jag vill bli it-tekniker eller ingenjör inom data/elektronik

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, japp, studietakten i högre på ett högskoleförberedande program än på ett yrkesprogram - framförallt matte är snabb på både Natur och Teknik så där är det ingen skillnad. Utifrån de yrkesområden du nämner så känns ju Teknik rätt lämpligt. /Lena, Syv