Marcus
    Jag tror jag ska ta teknikprogrammet sedan ta yrkeshögskola för pilot, måste man gå flygyrkeshögskolan i göteborg eller västerås? Eller är det en sån speciell flygyrkeshögskola typ som bara finns på två orter?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Ja, det är en "speciell" utbildning till Pilot och all info- finns på den här sidan http://www.svenskpilotutbildning.se.

    Jättebra att du har kommit fram till ett beslut angående vilket gymnasieprogram du vill gå!

    Mvh
    Julia SYV