Marcus
    mattematik 1c är de en hög mattekurs? vilken är den högsta mattekursen?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'vilket betyg får jag?' (1 st.)

    • Emil

      Kursprovet spanska 4?

      Har fått godtagbara och mer än Godtagbara kunskaper på alla prov i spanska 4. Jag missade kursprovet och får därför F i slutbetyg?

      Julia: : Hej Emil,kan tyvärr inte säga någonting om vilket betyg du får. SYV-ar sätter inte betyg och har inte kompetens i betygssättningen. Det bästa rådet jag kan ge dig är att du pratar med din... Läs hela svaret