Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Anna,

    den frågan måste du få svar på - på just det lärosäte som du vill läsa på. Det är varje lärosäte som självt bestämmer om de erbjuder garantiplatser och i så fall på vilka utbilndingar.

    Om det på utbildningens hemsida eller på lärosätets hemsida inte står tydligt vad som gäller ang. garantipaltser - var god kontakta personal på det lärosäte för att få svar.

    Vänligen
    Julia