Marielle
    Hej! Jag bor just nu utomlands och pluggar engelska 1-30 online, helt på distans utan sammankomst. Det jag undrar är om man kan komma in på ett kandidatprogram för översättning (när engelskakurserna med upp till 90hp har blivit fullgjorda) och tillgodogöra sig de poäng som samlats i de enskilda kurserna in i kandidatprogrammet så att man kan börja kandidatprogrammet mitt i? Tack på förhand!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Det är en fråga som du får ställa till de ansvariga på just det programmet.

    Allmänt gäller: du har rätt att ansöka om Tillgodoräknande av tidigare utbildning; det gör du efter det att du är antagen till ett program.