Matilda
    Hej!

    Jag vill komma in på läkarprogrammet och planerar att skriva hp i höst om den här vårens hp inte gick vägen.

    Jag undrar om det finns någon kurs jag kan läsa under tiden jag pluggar inför högskoleprovet som jag sen kan tillgodoräkna i läkarprogrammet?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Det är inte säkert att det finns ngn kurs som hör till läkarprogrammet som ges som fristående- men fråga gärna studievägledare som jobbar på läkarprogrammen.