Hej Sara,

    om det som kommer gälla för Högskoleprovet under våren 2021 var god läs på studera.nu/hpvt2021
    --- du har gjort HP förut (du skriver att du har ett HP-resultat) och vet vilken typ av frågor som ingår i HP.
    Det finns olika tips om hur man kan förbereda sig men även statistik som visar att man oftast får högre resultat på HP nästa gång man gör det, även om man inte tränar inför HP. Kika gärna på studera.nu/hogskoleprov/infor-hogskoleprovet/tips