Marina
    Jag ska göra hp nästa lördag. Har ni några bra tips? Kram marina

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej! Träna på gamla prov med facit; provåk till provlokalen innan så du inte blir sen på provdagen; ta med dig snacks och dryck för hela dagen - du blir borta hemifrån i ca 10 timmar; glöm inte legitimation och lyssna noga på provledarens muntliga instruktioner och gör exakt enligt anvisningar. Lycka till!!! Med vänlig hälsning, Mikael