ebba
    HEJ! undra om ni har något tips på bra studiesidor där jag kan plugga på egen hand. (inte glosor) utan exempelvis kemi,biologi,fysik....
    Dessa är mina favoritämnen och vill gärna studera det lite extra!

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej Ebba, jag känner inte till någon gratis sida på nätet, som är speciellt avsedd för att ge möjlighet att plugga kemi, fysik eller biologi på egen hand, men jag skall leta efter det och återkommer i fall jag hittar ngt. Om du vill studera lite extra - då är tipset att läsa "framåt" i din lärobok i ämnena - att du redan nu läser det som ni kommer att studera under våren. Om du blir klar med de böcker som ni har nu, kan du på biblioteket låna böcker för nästa årskurs i samma ämnen och studera i dem.
    Jag skall, som sagt, försöka hitta någon sida som - liknande Matteboken.se erbjuder undervisning i andra NO ämnena.
    Bästa hälsningar
    Liselotte SYV

    Liselotte