Kimia
    Jag vill få tips på hur man ska träna för att klara Ma 1-4?.

    Mvh

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia!

    Vissa personer har lättare och vissa andra har svårare för matematik. Matteläraren kan ge tips om hur man skall gå tillväga för att lättare ta till sig mattekunskaper.
    Studie- & yrkesvägledare är inte expert för inlärning och inte är proffs i något ämne, inklusive matematik.
    Vi hänvisar därför till din mattelärare. Du kan också ta kontakt med Mattecentrum och fråga dem. T.ex. kan du ta kontakt med dem via deras Facebooksida, här https://www.facebook.com/Mattecentrum

    Bästa hälsningar & lycka till med dina studier!
    Milla
    Studie- och yrkesvägledare