Rebecca
    Jag vill gå tekniklinjen och på skolan så erbjuds franska (som är mitt gamla språk) och italienska. Jag vill väldigt gärna fortsätta med franskan men jag vill också börja på italienska går det?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag antar att du kan välja språk inom det Individuella valet på skolan eftersom man inte läser språk på Teknik. Där kan du välja kurser för 200 poäng under tvåan och trean. Kolla med skolan om du kan utnyttja dessa poäng till båda språken. /Lena, Syv