Lova
    Hej! Undrar om det finns någon utbildning där man utbildar sig till både (undersköterska & tandsköterska) samtidigt ? Har hört talas om det, men inte sett det någonstans! Mvh lova

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre har jag inte hört talas om en sådan comboutbildning heller, det betyder ju inte att den inte finns men jag tror dock att det är två separata utbildningar. Tandsköterska är en Yrkeshögskoleutbilding och undersköterska är en gymnasial utbildning som även ges på många Komvux. /Lena, Syv