elin
    Kan man läsa till undersköterska på komvux trots avslutad gymnasial utbildning på handelsprogrammet?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det kan se lite olika ut från kommun till kommun om man tillåts läsa om en gymnasial utbildning på Komvux när man redan har en. Vissa kommuner tillåter detta i mån av plats, andra vid risk för långvarig arbetslöshet. Kontakta Komvux i din hemkommun och fråga vad som gäller i just din kommun. /Lena, Syv