Sven

    Hej! Jag brukar läsa frågor och svar på den här sajten, vilket jag tycker är mycket lärorikt. Ni ger många bra svar! Tack för det. Jag ser också att ni i era svar ofta hänvisar till sajten www.framtid.se med diverse beskrivningar av olika yrken, även det är en bra sajt. Men jag har en fråga nu, läste reportage på https://www.framtid.se/reportage/sverige-ar-landet-med-flest-kvinnor-i-ledande-befattningar och längst ner på sidan där står med stora lila bokstäver ELIN SAMMANFATTAR. Ser dock inte någon förklaring om vem denna Elin är som sammanfattar. Är det någon allmän känd person som alla känner till förutom då lilla mig? Vill samtidigt pass på och tacka för många bra svar ni ger på diverse studiefrågor. Uppskattas stort! Med vänliga hälsnigar och ett stort TACK Sven J., förälder till en elev och en person som är intresserad av studievägledningsfrågor

    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Vi är glada att du tycker vi ger bra svar. Vi gör vårt bästa! :)

    1 Svar

    Kristoffer SYV på FrågaSYV

    Hej Sven!
    Tack för att du gillar och använder våra webbsidor.

    När det gäller din fråga om Elin så är det en av våra skribenter som lägger upp material på Framtid.se. I ingressen på huvudsidan för menyval "PÅ DJUPET" kan man läsa att: ...Vi har även en artikelserie som heter "Elin spanar", där vår skribent Elin reflekterar, besöker arbetsplatser och talar med anställda. Tipsa gärna Elin om yrken eller arbetsplatser som du vill veta mer om, [email protected]
    Så Elin är ingen känd person, förutom att hennes artiklar läses av våra ca. 400.000 månatliga besökare på Framtid.se :-)

    Kristoffer