Julia SYV på FrågaSYV

    Hej!
    jag råder dig ställa din fråga till studievägledare på institutionerna på lärosätena - alltså på högskolor och universitet, men de kan hänvisa till lärare i "respektive kurs" för detalj-info. Det kan skilja sig mellan olika lärosäten. Jag är inte säker på att de generella kraven finns för alla lärosäten på antal sidor, t.ex.
    Det kan finnas information du är "ute efter" på lärosätenas egna webbplatser. Titta på utbildningarnas egna webbplatser/hemsidor, men om du inte hittar vänd dig till de ansvariga på "den aktuella utbildningen". Kraven kan också skilja sig beroende på vad det är för Ämne som uppsatsen behandlar.