Reza
    Hej,

    Det är såhär att jag har tidigare jobbat som pilot och flyginstruktör. Tyvärr med de rådande situationen vi har idag så kan jag inte fortsätta och jobba men något av dom.

    Jag gillar och jobba med människor. Har sökt till polisutbildning men kom tyvärr inte in. Finns något yrke jag kan söka som är likande polisutbildning. Att hjälpa människor kommer i första hand?

    Mvh
    Reza

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej!
    Att vilja jobba med ngt som hjälper människor är mycket nobelt. I de flesta yrken hjälper man människor på ett eller annat sätt. Du får gärna kika på många olika yrken: på https://www.framtid.se/ finns över 2.ooo yrkespresentationer.