Emma
    Hej,

    Vilka utbildningar finns det inom programmering? Det ska helst vara en utbildning belagd i Skåne (Helsingborg, Lund, Malmö som prioritering)?
    Finns det utbildning på YH?

    Vilka inriktningar finns det?

    Tacksamt för era svar!

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Emma,

    det kan finnas väldigt många utbildningar inom Programmering - inom olika skolformer.

    Utbud av högskoleutbildningar fastställs till 15 sept - då ansökningsperiod börjar till VT19; de kommer alla att finnas på www.antagning.se

    Inom yrkeshögskola - ser man hela utbudet på www.yhguiden.se

    Studie- och yrkesvägledare

    Ex. på yh utbildningar som passar in på dina önskemål är https://www.yhguiden.se/utbildning/ec-utbildning/webbutvecklare-inom-net-helsingborg