Adriana

    Hej Mitt namn är Adriana. Jag undrar om man kan få CSN stöd på utländska utbildningar som inte är på universitets nivå? Och isf vilka är dem. Jag funderar på hårfärg stylist, hår extensions, keratin och hudvård. Mvh Adriana

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Adriana,
    allmän information om studiemedel för studier i utlandet finner du på csn.se/bidrag-och-lan/studiestod/utlandsstudier och det CSN som bedömer vilka utbildningar man kan få studiemedel för. Kontakta gärna de som jobbar på CSN och vi hoppas du får ett svar som du blir nöjd med.