Josefina
    hej! Går estetiska linjen och ska nu välja ett individuellt val till tvåan. Undrar då vad som "breddar" mest (vet inte vad jag vill gå på för högskola) undrar därför vad som är bäst av Naturkunskap 2 och moderna språk?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, naturkunskap två ger behörighet söka till sjuksköterska och moderna språk 4 ger dig meritpoäng som höjer konkurrens i dina betyg. Med vänlig hälsning, Mikael syv