Lotta
    Min dotter har valt och två av hennes val har nu meddelats att de blir inställd. En skola meddelade att det går att göra omval redan nu medan en annan skola säger att det inte går. Vad gäller?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Omvalsperioden som är nu under våren är just en period där eleverna kan justera sina val utifrån exempelvis information om skolorna öppnar eller inte. Omvalet kan dock ligga lite olika för olika län. Jag föreslår att du kontaktar dotterns Syv som bör veta mellan vilka datum dottern kan justera just sitt val