Elin
    Tja!
    Vad är egentligen bäst, att välja en linje man är inte är särskilt intresserad av o känns lite för stressig men sedan efter gymnasiet kunna plugga till sitt drömjobb? Eller välja en linje man vill gå o är intresserad av men i framtiden inte ha behörighet till jobba med det man verkligen vill?
    Har lite panik. Vill bli läkare, men känner att samhällslinjen passar mig mycket bättre.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Som tur är, kan man läsa på komvux eller på naturvetensk.basår på högskola eller göra prövningar efter gymnasiet!
    Studie- och yrkesvägledare