Magnus
    Jag var inne på en gymnasieskolas hemsida. Jag undrar vad är färdighetsprovet för något?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Ett färdighetsprov är oftast ett prov du får göra på en del program för att se om du verkligen är intresserad och har talang inom det område du ska välja. T.ex. så får man göra färdighetsprover inom musik eller teater när man väljer Estetiska programmet.