Frågor och svar taggade med 'A i alla ämnen' (1 st.)

    • Maria

      Hoppa över nian?

      Hej jag är en tjej som snart ska gå ut åttan. Jag har A i alla ämnen och ligger långt före dem andra i läroböckerna. Jag känner att jag inte får den stimulansen som jag skulle vilja ha trots att jag får andra uppgifter. Jag lär...

      Peter: : Hej Maria,jag ser att den frågan är besvarat på https://www.fragasyv.se/fragor/hoppa-oever-nianJag kan inte komma på något mer att skriva som svar, som inte redan nämns i svaret eller i kommentarer - se... Läs hela svaret