Marcus
    Vad är lönen för en servicetekniker som jobbar med datorer?

    1 Svar

    Ludmila SYV på FrågaSYV
    Hej, Marcus
    Titta in på http://www.lonestatistik.se/loner.asp/yrke/IT-tekniker-1039
    där står det att medellön för IT-tekniker är ca 26 000:- om man har ca 7 års arbetslivserfarenhet.
    För övrigt, så är det ofta individuell lönesättning & lönerna kan variera mycket, beroende på var i landet man jobbar, vilken utbildning man har, vad det är för typ av företag mm.
    Önskar dig en fortsatt trevlig sommar!
    SYV Ludmila