Selina

    Hej har nyss kollat på vilken utbildning jag skulle vilja ta, och det står t.ex. Kemi och fysik 2,i Danmark har jag haft fysik och kemi c, räcker det och hur vet jag vad som gäller för mina andra kurser?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Selina!

    Kontakta oresunddirekt.se som har specialkunskap om Danmark, bl.a om att studera i det landet och de borde också kunna förklara hur kurserna i det svenska och danska skolsystemet förhåller sig till varandra.