Anonym
    Hej!
    Just nu studerar jag första året på gymnasiet på industritekniska programmet. (min skola erbjuder också flera andra kurser från teknikprogrammet som matte 3c). Jag kom in med c.232 i merit. Med tanke på min kunskap och förmåga att förstå logik, är data/IT branschen ett bra val för mig eller inte?
    Mina planer just nu är att fortsätta studera på en högskola och mer än så har jag inte tänkt.
    På sistone har jag programmerat lite i fritiden och jag tycker att det är roligt än så länge men frågan är om jag kommer klara av att jobba som det eller inte.