Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Hampus,
    du kan fråga gymnasieantagningen eller studievägledare på den aktuella skolan, Sjölins gymnasium Nacka. Vad jag kan säga, som inte jobbar på den skola, så tror jag att med "allmän inriktning" menas att det inte är särskild variant, eller någon specifik profil, utan det som erbjuds är "den vanliga", alltså den nationella inriktningen på ett gymnasieprogram. Vilket program är du i första hand intresserad av?

    • Hampus : Sam sam är jag intresserad av.
    • Julia :

      Information om den utbildningen du är intresserad av finns på sjolinsgymnasium.se/program/samhallsprogrammet-inriktning-sam/nacka. Vad jag kan se så erbjuder inte den skolan någon speciell profil, utan det är en nationell inriktning (en vanlig utbildning, så att säga).

    • Hampus : Tackar
    • Julia : Vi på FRåGA SYV är glada om våra svar blir till hjälp! lycka till!
    Läs alla kommentarer