Linn
    jag funderar på att söka till borgarskolan i malmö och är lite nyfiken på vilka datorer dem använder sig utav. har försökt kolla på deras hemsida men kan inte hitta något. är det så att dem inte använder sig utav datoer? eller vet ni vilka?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Linn!

    Jag råder dig att höra av dig till skolan och fråga just det du vill veta: vilka datorer de använder sig utav. Här är kontaktuppgifter: Tel: 040-34 67 04
    E-post: [email protected]

    Med vänlig hälsning
    Mikael