Leona
    Alltså det jag menar är att jag är intreserad och är duktig på att sälja varor och prata och funderat ifall det finns nån bra linje som passar in till det?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kul att hittat ett intressant yrkesområde som passar dig! Du skulle kunna kika närmare på Handels- och administrationsprogrammet med inriktning Handels. Där läser du olika kurser som utvecklar dig inom personlig service och mycket annat nyttigt och sen får du mycket praktik inom området.
    Du kan läsa mer om det programmet här på Gymnasieguiden och även se en liten film http://www.gymnasieguiden.se/program/HA

    /Lena, Syv