Catrin
    Är undersköterska

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'biotekenik' (1 st.)

    • Melinda

      Är detta rätt program?

      Hej, jag har ansökt till KTH civilingenjör bioteknik. Det verkar väldigt brett med vad man kan jobba med sen. Vet ni om det finns möjlighet att jobba med följande: gmo, stem celler, utveckla läkemedel och bota sjukdomar? Eller är det ett annat program jag...

      Liselotte: : Hej Melinda,enligt info på utbildningens egen hemsida drar jag slutsats att du borde kunna, efter utbildningen, jobba inom de områden som du nämner i din fråga.Men du kan också fråga... Läs hela svaret