lisa
    Jag undrar vad det finns för programfördjupningar om man går på linje samsam på Kärrtorps gymnasium? Jag skulle var väldigt tacksam om jag skulle tex få en länk till en pängplan för linjen eller liknande.
    MVH
    Lisa

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag ser inga programfördjupningskurser på deras hemsida - det kan bero på att dom inte är fasta och kan växla från år till år eftersom det är skolan som beslutar vilka kurser skolan vill satsa på.

    Kontakta Syv direkt på Kärrtorp så kanske dom kan informera dig om vilka kurser som de brukar ha.

    http://karrtorpsgymnasium.stockholm.se/studie-och-yrkesvagledare

    /Lena, Syv