Elin
    Hej!
    Jag går spå Arlanda gymnasiet och läser samhäll.
    Min fråga är vad jag behöver för kurser för att plugga vidare till mäklare/fastighets mäklare?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Elin!
    En ganska bra förklaring som också svarar på din fråga finns på http://www.fragasyv.se/info/fastighetsmaklare

    Jag önskar att du läser på länken (ovan) och sedan kan du återkomma om någonting fortfarande är oklart.

    Bästa hälsningar och lycka till med dina studier!
    ANNA
    Jo, alla BLÅA ORD i texten (på länken) är klickbara länkar, som leder till en mer utförlig förklaring. :)