Linda
    Hej! Jag undrar lite vad som gäller vid antagningen när man ska tacka ja eller nej till platsen man kommit in på. Vad händer om man då tackar nej till platsen? Kommer man in på andra valet eller ingenstans alls? Jag börjar tveka lite på min skola jag valt?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du ska ALDRIG tack nej - då kan du i värsta fall stå utan plats. Tacka hellre Ja och stå som reserv. /Lena, Syv