Hej Anna, det är 1 augusti idag. Om någonting skulle hända 1 aug., så kan det hända senare, kanske vid midnatt (natten till 2 aug.). Vad som skulle ha hänt den 1 aug., vet jag inte - för att du förklarar inte det i din fråga.

    Jag gissar (utifrån din ålder) att din fråga kanske handlar om ansökan till Gymnasiet, stämmer det?

    I vilket län/stad söker du till gymnasiet (om din fråga handlar om gymnasieansökan)?

    Om du ex. söker i Stockholm, finns det följande info

    Mitt råd är att du väntar till imorgon bitti och om du ändå inte kan se ngt., när du loggar in - kontaktar du personal på gyantagningen - kontaktuppgifter finns bl a på antagningskanslier.se/kansli/gymnasieantagningen-stockholms-lan.