Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Ally,
    jag tror inte att ngn som inte direkt jobbar med arkitektprovet eller själv har gjort provet kan svara på din fråga. Känner du till hemsidan: arkitektprovet.se - läs noga på den sidan.

    T.ex på arkitektprovet.se/faq - under avsnittet verkar man kunna ladda ner "foldern": arkitektprovet.se/fileadmin/arkitektprovet/files/Arkitektprovet_2019

    Och BEDÖMNINGSKRITERIER hittar man på arkitektprovet.se/provet/bedoemningskriterier

    Kontakta annars studievägledare eller antagningsgrupperna på de lärosäten där provet erbjuds.

    Vänligen
    Julia