Ebba
    Vad innebär det när det står att jag ska använda mitt antagningsbesked som biljett första resdagen till skolan? (Ska börja gymnasiet).
    Hur ordnar jag detta?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, ingen aning, skolan kanske samverkar med buss, tåg för de elever som inte än har fått ut sina resekort/Sl-kort. Ring skolans expedition och fråga om tydligare information. /Lena, Syv