Kimia
    Jag vet att det gäller att få höga betyg,men vad kan jag läsa för att få hög meritpoäng ?
    .

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'läsa basår 2 ggr?' (1 st.)

    • Kristina

      Gå basår två gånger?

      Hej! Jag frågar åt min 18-åriga dotter som just nu läser naturvetenskapligt basår på Komvux, med målet att senare läsa biologi på universitetet. Utbildningen är svår och hon är orolig att inte klara alla kurserna eller att...

      Julia: : Hej Kristina!Att göra högskoleprovet är en mycket bra idé, men högskoleprovet befriar inte från kraven på både grundläggande och särskild behörighet. Grundläggande... Läs hela svaret