viviana
    Jag har kommit in på nationalekonomi & statistik på Stockholm universitet. Jag undrar nu vad man kan jobba med efter man har läst programmet eftersom det inte står så tydligt på deras hemsida

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Hej Viviana,

    kika gärna på yrkesbeskrivningar av yrken Nationalekonom och Statistiker. Du får annars gärna kontakta studievägledare på den institutionen där utbildningen ges, som förhoppningsvis kan ge dig ett bra svar om var de före detta studerande jobbar idag.