Musab
    Vad inom nätverkstekniker utbildning kan man skriva ett gymnasiearbete?

    1 Svar

    Peter SYV på GymnasieGuiden

    Hej,
    SYV är inte kunnig inom Nätverksteknik, men kika på framtid.se/yrke/natverkstekniker och yrke/it-tekniker-natverkstekniker samt på EE/dator-och-kommunikationsteknik - kanske får du någon idé vad du vill skriva om i ditt gymnasiearbete utifrån info på de webbplatserna. Se också skolverkets exempel på GA på EE, dock i en annan inriktning, men jag tycker det är intressant att kika på skolverket.se/Gymnasiearbete/Elektriker.pdf i alla fall bl.a på grund av att eleven "fick i uppdrag" från sin handledare för GA att utföra elinstallation, så kanske kan du få uppdrag från din handledare för GA att utföra något praktiskt och redovisa resultat för att få betyg i GA. Fråga din handledare för GA om det, om du vill. Annars behöver du i vilket fall få temat och frågeställningar godkända av din handledare för GA.