Jim
    Hej jag ska om några veckor börja på Rudbeck i Sollentuna och jag har en fråga gällande mitt program jag valt och dess kurser.
    Jag har då kommit in på Teknikprogrammet där jag inriktar mig i Design och Produktutveckling och undrar över vilka kurser jag måste läsa för att bli antingen Civilingenjör eller Arkitekt

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, för att söka Arktektutbildningen så behöver du inte lägga till kurser - du läser det du behöver. För Civilingenjör behöver du lägga till Matte 4, Fysik 2 och Kemi 2. /Lena, Syv