Kimia
    Jag vill läsa b-spår i MA!,på VO.Efter att jag har fått godkänt i matten på introduktionsprogrammet.Men om jag läser matte 1c,vad leder det till?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Om du blir godkänd i matte 1c, kan du läsa matte 2c och sedan matte 3. Om du blir godkänd i matte 1b, kan du läsa matte 2b och sedan matte 3. Spår b och c i matte leder vidare till matte 3 och 4. Man kan alltså läsa vilket av dem för att bli behörig till att läsa nivå 3 och uppåt. Hälsningar, Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare