Solomiia
    Vad menas under "Open-student"?
    • Mikael : Var har du sett eller hört det begreppet?
    • Valentina : jag undrar samma sak som Mikael "vad menar du med open-student"? Om det står på någon hemsida - skicka snabblänk, så man kan se vad det kan handla om. Kontakta annars de som är ansvariga för den hemsidan där du sett detta begrepp. :)

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    jag är mycket osäker på vad du frågar om... men om du frågar om öppen ingång till högskoleprogram, så läser man t.ex på KTH´s hemsida: "Öppen ingång civilingenjör på KTH är perfekt för dig som vill läsa till civilingenjör men inte vet vilken inriktning som passar dig bäst." alltså, kan man (om öppen ingång finns) söka till programmet och välja inriktning inom programmet - senare, när man redan läser det programmet.

    Studie- och yrkesvägledare