Hanna
    .
    • : Jag tycker att du skriver jätte bra, bättre än dom flesta som är betydligt äldre. Fortsätt att skriva om det du gillar och så kommer du lyckas.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, känn dig inte stressad - du är för fasen bara fjorton!! Humanistiska programmet/kultur låter som ett jättebra val för dig medan du tänker och det kan lägga en bra grund om du vill plugga vidare sen. Men låt det komma med tiden - stressa inte - gå gymnasiet först och lev lite, kanske jobba med vad som helst, åk ut i världen, skaffa lite erfarenhet, gå skrivarkurser här i Sverige eller utomlands. Högskolan finns där när du känner dig mogen och livet är inte slut vid 25 - jag lovar! /Lena, Syv